TUPPERWARE



Join the forum, it's quick and easy

TUPPERWARE

TUPPERWARE

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TUPPERWARE İLE İLGİLİ HER ŞEY...


4 posters

    TUPPERWARE GARANTİSİ

    Admin
    Admin
    Admin
    Admin


    Mesaj Sayısı : 145
    Kayıt tarihi : 22/12/09
    Yaş : 50
    Nerden : MERSİN

    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty TUPPERWARE GARANTİSİ

    Mesaj tarafından Admin Çarş. Ara. 23, 2009 9:46 am

    Tupperware Kalitesi

    Dünyaca bilinen Tupperware ürün kalitesi kullanılan hammaddelerden sahip olunan teknolojiye kadar her alanda kendini göstermektedir. Ürünler sıkı bir kalite kontrolden geçtikten sonra nihayi tüketiciye ulaşır, tüketici herhangi bir sorun karşısında danışmanına dönerek 'Tupperware Garanti Kapsamından' yararlanır.

    Müşteri Danışman İletişimi

    Müşterilerin istedikleri an danışmanlarına garanti problemleri için dönebilmeleri çok önemli bir avantaj olup, çok az firmada tanınan bir fırsattır.

    Tupperware ürünleri, normal kullanım koşulları altında kırılma, çatlama, bükülme ve soyulmaya karşı 10 yıl grantilidir.
    avatar
    adeviye
    YENİ
    YENİ


    Mesaj Sayısı : 2
    Kayıt tarihi : 04/02/10
    Yaş : 48
    Nerden : kayseri

    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty Geri: TUPPERWARE GARANTİSİ

    Mesaj tarafından adeviye C.tesi Şub. 06, 2010 9:19 pm

    bilgiler için teşekürler
    her ürünmü 10 yıl garanti mesela sarmısak ezici
    sipariş esnasında istediğimiz rengi seçiyomuyuz yoksa gelişi güzelmi gönderiliyo

    Embarassed birde sarmısak eziceğinde her renk varmı
    Shocked bu hafta üye oldumda ((-_-))
    avatar
    sevim
    AKTİF
    AKTİF


    Mesaj Sayısı : 12
    Kayıt tarihi : 26/01/10
    Yaş : 51
    Nerden : afyon

    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty Geri: TUPPERWARE GARANTİSİ

    Mesaj tarafından sevim Ptsi Şub. 08, 2010 4:30 pm

    merhabalar garanti hakkında bir sorum olacak sattığımızda hiç bir belge vermiyoruz garantisi nasıl olacak
    Admin
    Admin
    Admin
    Admin


    Mesaj Sayısı : 145
    Kayıt tarihi : 22/12/09
    Yaş : 50
    Nerden : MERSİN

    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty Geri: TUPPERWARE GARANTİSİ

    Mesaj tarafından Admin Salı Şub. 09, 2010 9:29 am

    Sattığınız ürünle ilgili şikâyet aldığınızda grup liderinize yada direktörünüze başvuruyorsunuz. Onlar sizi konuyla ilgili bilgilendirip yönlendiriyorlar.

    Bol satışlar...
    avatar
    sevim
    AKTİF
    AKTİF


    Mesaj Sayısı : 12
    Kayıt tarihi : 26/01/10
    Yaş : 51
    Nerden : afyon

    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty Geri: TUPPERWARE GARANTİSİ

    Mesaj tarafından sevim Çarş. Şub. 10, 2010 1:56 am

    teşekkürler
    avatar
    adeviye
    YENİ
    YENİ


    Mesaj Sayısı : 2
    Kayıt tarihi : 04/02/10
    Yaş : 48
    Nerden : kayseri

    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty Geri: TUPPERWARE GARANTİSİ

    Mesaj tarafından adeviye Çarş. Şub. 10, 2010 9:42 am

    benim sorunumun yanıtı yokmu Crying or Very sad
    avatar
    fatma_sa
    Misafir


    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty Geri: TUPPERWARE GARANTİSİ

    Mesaj tarafından fatma_sa Perş. Şub. 11, 2010 11:54 am

    tupperware'in her ürünü 10 yıl garantilidir.

    siparişler o broşürde veya katalogtan sipariş veriyorsanız katalogta yayınlanan renklerdir.
    avatar
    eminers
    Misafir


    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty garanti

    Mesaj tarafından eminers Salı Mart 02, 2010 11:35 pm

    merhabalar, ben de yeni tupper kullanıcısıyım. her hafta indirim broşüründen ürün satın alıyorum. oval set, peynirlik, ilk kaşık çatalımve saklama kaplarından çok memnunum ama ilk bardağım beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattıSad su içilen yumuşak plastik kısım 10 günde deforme oldu ve resmen yırtıldı. üstelik oğlumun dişi bile yok daha. 10 yıl garantili denildiği için değişimini talep ettim fakat siz bunu bıçakla mı kestiniz, iğneyle mi deldiniz gibi rencide edici sözleri cevap aldım. eğer tupper 10 yıl garantili ise lütfen bardağın değişimini talep ediyorum, yok değil ise garantisiz olan ürünlere katalogda not düşülsün o zaman. izmir'in aliağa ilçesinden yazıyorum ve değişim 20 küsür lira verip 10 gün kullandığım bardağın değişimini talep ediyorum, lütfen bana bu konuda yardımcı olunuz. çünkü tupper almaya devam etmek istiyorum Smile
    Admin
    Admin
    Admin
    Admin


    Mesaj Sayısı : 145
    Kayıt tarihi : 22/12/09
    Yaş : 50
    Nerden : MERSİN

    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty Geri: TUPPERWARE GARANTİSİ

    Mesaj tarafından Admin C.tesi Mart 06, 2010 10:56 pm

    eminers demiş ki:merhabalar, ben de yeni tupper kullanıcısıyım. her hafta indirim broşüründen ürün satın alıyorum. oval set, peynirlik, ilk kaşık çatalımve saklama kaplarından çok memnunum ama ilk bardağım beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattıSad su içilen yumuşak plastik kısım 10 günde deforme oldu ve resmen yırtıldı. üstelik oğlumun dişi bile yok daha. 10 yıl garantili denildiği için değişimini talep ettim fakat siz bunu bıçakla mı kestiniz, iğneyle mi deldiniz gibi rencide edici sözleri cevap aldım. eğer tupper 10 yıl garantili ise lütfen bardağın değişimini talep ediyorum, yok değil ise garantisiz olan ürünlere katalogda not düşülsün o zaman. izmir'in aliağa ilçesinden yazıyorum ve değişim 20 küsür lira verip 10 gün kullandığım bardağın değişimini talep ediyorum, lütfen bana bu konuda yardımcı olunuz. çünkü tupper almaya devam etmek istiyorum Smile
    emine hanım mail adresinizi ve tel verin. izmirden bir arkadaşımız size yardımcı olsun.
    avatar
    hüseyinnermin
    YENİ
    YENİ


    Mesaj Sayısı : 1
    Kayıt tarihi : 01/08/13
    Yaş : 51
    Nerden : mğduriyetim var denizli distribitörü bizi kovar gibi başından savdı

    TUPPERWARE GARANTİSİ Empty Geri: TUPPERWARE GARANTİSİ

    Mesaj tarafından hüseyinnermin Perş. Ağus. 01, 2013 12:10 pm

    3 yıl önce bir yağdanlık aldık.kapağı gevşedi ve sızdırmaya başladı.ürünü daha önce gördüğümüz denizli bereketlerdeki tupperware distribitörüne götürdük.kapı duvardı sadece salı günü 11:00 ile 17:00 arasında açık olduğunu belirten bir kağıt asılmış.telefonunu aradığımızda merkezin denizli saltak caddesine olduğunu (10 km ilerde)ve orada yardımcı ölacaklarını söylediler.kalktık oraya gittik.bizi karşılayan bir adam? bize kapağın bozulduğunu ve ürünün istanbula gideceğini söyledi.fakat ürünü bayramdan sonra ve sadece çarşamba günleri alacaklarınıbelirtti.bizde denizliye 70 km bir ilçede çalıştığımızı ve her zaman gelemiyeceğimizi belirtip yardım istedik.adam?bize 1000 tane üyesinin olduğunu yılda 3 tirilyon ciro yaptığını ve bizim yağdanlığın kaybolacağını belirtip çokta önemli olmadığımızı ima edip bizi kovarcasına başından savdı.bu adamı?paraya doyurmuşsunuz kimseyle ilgilenmiyor.ayrıca biz oraya daha değişik ürün alma amacıylada gitmiştik.fakat bu saatten sonra o adam? orada olduğu sürece hiç bir ürününüzü almıycam.bence bir esnaf ayağına kadar gelen müşteriyi geri çevirmemeliydi.kendine göre bir sistem oluşturacağına müşteri ile dalga geçmeyive başından savan bir distribitörünüz var.hüseyin ağar 05324439186

      Forum Saati Ptsi Nis. 29, 2024 8:28 am